ارائه ی انواع ابزارآلات

ابزاری ارائه دهنده ی انواع ابزارآلات

ارائه ی انواع ابزارآلات

ابزاری ارائه دهنده ی انواع ابزارآلات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لباس کار angel

هر صنعت و حوزه ای لباس کار مخصوص به خودش را دارد که لباس های کار متناسب با هر صنعتی دارای ویژگی های خاص خودش است. در هرمجموعه صنعتی لباسکار هرکس بیان کننده مسئولیت او می باشد. به همین دلیل برای انتخاب لباس کار دقت نمایید. به عنوان مثال فرض کنید در یک مجموعه برای مسئولیت نگهبانی انتخاب شده اید. شما نمی توانید در این پست از لباسکار خدماتی استفاده نمایید.

شما می توانید انواع ماسک تنفسی , لباس کار اداری , دستکش کار , لباسکار ایمنی , تیشرت تبلیغاتی , لباس کار سرهم , جلیغه تبلیغاتی , لباسکار دوبنده , کاپشن کار , کلاه تبلیغاتی و ... را از پاکان صتعت با قیمت تولیدی تهیه نمایید.

زمان تعویض لباس کار

در گذشته تا زمانی که لباس کار دچار پارگی , ساییدگی و سوختگی نمی شد لباسکار حتی تا دو سال هم مورد استفاده قرار می گرفت. اما زمانی که مدیران متوجه تاثیر لباس کار جدید بر روحیه کارکنان و افزایش بازده کاری آنان شدند تصمیم گرفتند که حداقل سالی یک بار لباس کار مجموعه را عوض کنند. بنابراین هر چه زودتر اقدام به تعوض لباس کار کنید باعث افزایش چشمگیر بازده کاری کارکنان مجموعه می شود.

ضرورت استفاده از لباس کار

لباس کار دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد چون وظیفه حفاظت از جان انسار دارد. لباسکار به منظور به منظور جلوگیری از اسیب رسیدن به کارکنان در حوادثی مانند پرت شدن از ارتفاع , آتش سوزی , برق گرفتگی و ... ساخته شده است. لباس کار انواع مخالفی دارد براساس تاریکی یا روشن بودن , سرد یا گرم بودن محل کار به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان لباس کار یک آتش نشان با لباس کار یک تعمیرکار تاسیسات ساختمان فرق می کند که بسته به نوع شرایط کاریتان می توانید بهترین لباسکار را انتخاب نمایید.

ویژگی های لباس کار

در هنگام خرید لباسکار به نکات زیر توجه داشته باشید

از خرید لباس گشاد یا تنگ خودداری نمایید. و حتما لباس کار اندازه و متناسب را خریداری نمایید.

لباس کار را از یک فروشگاه مطمئن خریداری نمایید 

توجه داشته باشید که هیچ مواد قابل اشتعالی در تولید لباس کار به کار نرفته باشد.

اگر قصد خرید لباس کار نسوز را دارید حتما کلاه و کفش و دستکش مخصوص را هم خریدری نمایید.

کدام لباسکار؟

هر شغل و صنعت متناسب با کاری که انجام می دهد نیاز به لباس کار و تجهیزات ایمنی مخصوص دارند. در زیر لباسکار و تجهیزات ایمنی متاسب با مشاغل آمده است.

مخابرات

دستکش و کفش عایق

کمربند ایمنی

کلاه ایمنی

مکانیک

کفش ایمنی

عینک تراشکاری

دستکش چرمی

آهنگر

گوشگیر

کفش ایمنی

دستکش و پیش بند چرمی

عینک تراشکاری

شیشه بر

عینک ایمنی

دستکش چرمی

چاه کن

دستکش پلاستیکی

چکمه

کمربند ایمنی

طناب نجات

چراق قوه

ماسک ضد گاز

کپسول اکسیژن

عینک ایمنی ضد گردوغبار

نجار

دستکش چرمی

کفش ایمنی

ماسک

عینک ایمنی

گوش گیر 

لینک:cool خرید لباس کار

  https://imenaraz.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

  • فاطمه سلیمانی
  • ۰
  • ۰


دستکش ایمنی cool

استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار بسیار اهمیت دارد. بیش از60% حوادث ناشی در حین کار مربوط به استفاده نکردن از دستکش ایمنی می باشددستکش ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود. دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی ، خراش ، سوختگی ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، برای حفاظت و نگهداری از آنها باید از دستکش ایمنی مناسب استفاده شود.

امروزه انواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری در برابر طیف گسترده ای از خطرات در دسترس عام هستند. ماهیت خطر و آسیب های ناشی در حین انجام عملیات، در انتخاب دستکش ها موثر می باشد. گستردگی و تنوع آسیب های شغلی دست، انتخاب صحیح دستکش ایمنی را مشکل می سازد. الزامی است که کارکنان از دستکش ایمنی مخصوص طراحی شده برای آسیب هایی که در محیط کاریشان اتفاق می افتد و وظایفی که بر عهده دارند، استفاده نمایند، زیرا که برای یک عملیات خاص طراحی شده اند، ممکن است در برابر سایر عملیات، حفاظت لازم را ایجاد ننمایند.

در حالت کلی می توان تجهیزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسیم نمود :
دستکش ایمنی حفاظتی
آستین های حفاظتی

 

الزامات عمومی
دستکش ایمنی از نظر محدوده ای از دستان که بایستی مورد حفاظت قرار گیرند، به ساق کوتاه (تا روی مچ)، ساق متوسط (تاروی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) تقسیم می شوند. همچنین دستکش ایمنی بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به انواع پنچ انگشتی، دو انگشتی و تک انگشتی دسته بندی می شوند. در برخی از انواع دستکش ایمنی به ویژه دستکش های حفاظتی در برابر حرارت و برخی مواد شیمیایی، از آسترهای کتانی در جدار داخلی استفاده می شود.
در انتخاب دستکش ایمنی جهت فعالیت های مختلف می توان از علایم مشخصه ثبت شده بر روی آن جهت مصارف گوناگون استفاده کرد.

انواع دستکش ایمنی devil

دستکش ایمنی زره دار:
نوعی دستکش ایمنی با شبکه فلزی بافته شده از سیم های فولادی است که برای حفاظت دست در برابر لبه های تیز از جمله چاقو و یا کاترهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد

دستکش ایمنی

چرمی، لاستیکی ضخیم، کاموایی، اشبالتی، کف اشبالت پشت برزنتی و برزنتی:
دستکش های حفاظت در برابر ضربات مکانیکی محسوب می شوند. بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان و همچنین شدت صدمات احتمالی، جنس و قطر دستکش ایمنی با یکدیگر متفاوت است

laugh

https://imenaraz.ir/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%A9%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C/

  • فاطمه سلیمانی
  • ۰
  • ۰

سروو موتور

سروو موتور

سرو موتور یکی از انواع موتورهای الکتریکی محسوب می شود. از آنجاییکه سروو موتور ها از خاصیت لختی ( اینرسی) کمی برخوردار هستند، امکان تغییر سرعت در کم ترین زمان ممکن، در آن ها وجود دارد. به همین دلیل این نوع از موتور های الکتریکی، بیشتر از سایر موتور ها کاربرد دارند. این نوع موتور به وسیله یک سیستم کنترل فیدبک ، موقعیت دستگاه، همچنین قدرت و سرعت آن را تغییر می دهد. سیستم کنترل فیدبک به سیستمی اطلاق می شود که با مقایسه و بررسی توابع کمیت کنترل شده و کمیت مرجع و با استفاده از اختلافشان به منظورکنترل ، رابطه ای مفروض را ما بین آن ها ایجاد می کند.

 

نحوه عملکرد سروو موتور

اساس عملکرد یک سروو موتور، به سیگنال های دریافتی که از طریق سیم کنترلی تعبیه شده درآن، به سرو موتور اعمال می گردد، بستگی دارد. هر سرو موتور، دارای یک شفت خروجی می باشد که این محور قادر است به واسطه دریافت مجموعه ایی از سیگنال های رمزی، طی یک حرکت زاویه ایی، در موقعیت زاویه ایی متناسب با سیگنال ورودی قرار بگیرد. به عبارتی، سروو موتور تنها زمانی که پالس ورودی فرستاده شده به آن فعال باشد می تواند در مکان زاویه ایی منحصر به آن قرار بگیرد و در صورت تغییر پالس ورودی، موقعیت زاویه ایی سرو موتور نیز دچار تغییر می شود.

 

انواع سروو موتور

سروو موتور ها در دو نوع سه یا پنج سیم ساخته می‌شوند. در نوع سه سیم که کاربرد بیشتری دارد، دو سیم تغذیه و یک سیم کنترل سروو است و در نوع پنج سیم، چهار سیم برای تغذیه (دو سیم مدار و دو سیم موتور) و یک سیم کنترل سروو است.

میکروکنترلر با دریافت پالس و بررسی عرض پالس ارسالی موقعیت جدید موتور را تعیین می‌کند. عرض پالس دریافتی زاویه‌ی شفت خروجی را تعیین می‌کند و برای مثال پالس ۰٫۵ میلی‌ثانیه زاویه‌ی صفر و پالس ۲٫۵ میلی‌ثانیه حداکثر زاویه‌‌ی شفت خواهد بود. این مقادیر می‌تواند برای سروو موتورها متفاوت باشد.

انواع سروو موتور ها از نظر مکانیکی :

سروو موتور‌ ها در دو نوع خطی و دورانی ساخته می‌شوند. در نوع خطی توسط گیربکس حرکت دورانی به خطی تبدیل می‌شود.

انواع سروو موتور ها از نظر الکتریکی :

سروو موتورها در دو نوع AC (برق متناوب) و DC (برق مستقیم) تولید می‌شوند.

در صنعت معمولا سرو موتور AC مورد توجه بیشتری قرار می گیرد و به دلیل مزایایی همچون راندمان بالا ، تعمیر و نگهداری آسان تر ، اندازه کوچک تر ، قیمت مناسب و … موارد استفاده بیشتری نسبت به نوع DC آن دارد. سروو موتورهای DC در برخی موارد خاص و محدود کاربرد دارند. در تقسیم بندی دیگر سرو موتور به دو دسته ی  معمولی و ترمزدار تقسیم می شود. سروو موتورهای DC خود در دو نوع جاروبکدار و بدون جاروبک 

 

ویژگی سرو موتور DC

سرو موتور های DC خود به چند نوع دیگر تقسیم می شوند که دارای ویژگی ها و مشخصات خاص خود هستند. سروو موتور کنترل موازی، سرو موتور تحریک ثابت، موتور های سری و موتور های سری چاکدار هستند .

برای خرید سروو موتور با ما تماس بگیرید .

https://line-harekat.ir/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1/

 

  • فاطمه سلیمانی